Zwroty i reklamacje

REKLAMACJE
1. Wszelkie reklamacje dotyczące zakupu za pośrednictwem Sklepu, Użytkownik powinien zgłaszać nie później niż w terminie do 14 dni od daty wystąpienia problemu. O zachowaniu terminu do wniesienia reklamacji decyduje data jej nadania.
2. Reklamacja powinna zawierać: numer Zamówienia, numer , imię i nazwisko Użytkownika, adres e-mail, podany podczas składania Zamówienia, dokładny adres Użytkownika, jak również dokładny opis i powód reklamacji.
3. Użytkownik może zgłosić reklamację za pomocą:
a. Infolinii – 727 727 270 (koszt i godziny otwarcia zgodnie z informacją podaną na Stronie) lub
b. mailowo na adres e-mail: reklamacje@lajtmobile.pl.
4. Reklamacje rozpatrywane będą w terminie 30 dni od dnia ich otrzymania przez Telestrada S.A.
5. Użytkownik zostanie o decyzji Telestarda S.A. powiadomiony mailowo, telefonicznie lub listownie na adres wskazany w reklamacji.

ZWROT TOWARU
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

Telestrada S.A.
Aleja Krakowska 22A
02-284 Warszawa

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl